5jarig bestaan....

De werkelijk datum van ons 5 jarig bestaan was op 08 juni 2021 : door drukte helemáál vergeten.... Maar een feit blijft een feit, en dit is toch wel heugelijk

08.06.2016 - 08.06.2021

Wij zeggen: op naar de volgende 5 jaar !!

Ontzettend bedankt allemaal voor jullie steun in welke vorm dan ook, voor jullie adopties en fosterplekjes en.... etc!!

Hopelijk kunnen we ook de komende 5 jaar op jullie support rekenen.

Geweldig nieuws voor Hope !!

Afgelopen week kwam er een heel goed bericht uit Duitsland: Hope is geadopteerd!! De familie in kwestie wil haar zo spoedig mogelijk naar huis laten komen, zodat Hope vrijwel direct geopereerd kan worden. Hope zal meerdere operaties nodig hebben om haar lijfje zo goed als mogelijk te reconstrueren. Bij haar nieuwe baasjes krijgt Hope alle zorg en medische hulp die ze nodig heeft, maar vooral de rest van haar leven ontzettend veel liefde.

Van de binnengekomen donaties voor Hope zijn reeds de röntgenfoto's betaald, het overige zal worden gebruikt om haar op krachten te laten komen voor de op handen zijnde operaties door middel van het allerbeste voer en ook therapie.

Alle donateurs voor Hope ontzettend bedankt !!!

Sinds woensdag 8 juni 2016 geregistreerd als stichting.

Op woensdag 8 juni heeft notaris Arend Koster, geheel belangeloos, van onze Facebookgroep "Heart 4 Botosani Strays" een officiële stichting gemaakt. Ook hebben we vanaf deze datum de ANBI-status.

Maandproject bij Wings for Animals.

Op 1 mei maakte Wings for Animals Heart 4 Botosani Strays project van de maand mei. Er zijn ontzettend veel goederen- en , rechtstreekse, gelddonaties  op deze hulpactie binnengekomen !!  Ook zijn er veel nieuwe contacten gelegd met geweldige, lieve mensen die heel erg betrokken zij bij het wereldwijde dierenleed.

Als kers op de taart ontvingen we begin juni ook nog een superdonatie van Wings for Animals !!

We willen iedereen die daar aan bijgedragen heeft uit de grond van ons hart bedanken !!

Sympatieke actie van collegastichting.

Op 1 april 2016 startte   collega stichting  "Roemeense Shelters in Nood" een inzamelactie voor voer ten behoeve van onze hondjes in de PS.

Begin mei kregen we het geld op onze rekening gestort: voor meer als 1150 kg voer !!

Ontzettend bedankt voor deze sympathieke, spontane actie !!