Dringend gastgezinnen gezocht....

Wij zoeken liefdevolle, zorgzame gastgezinnen voor de opvang van honden uit Roemenië.

Het opnemen van een opvanghond gebeurt op vrijwillige basis, maar is natuurlijk niet vrijblijvend. Indien er dierenartskosten worden gemaakt dan zal dit altijd gebeuren in overleg met stichting Heart 4 Botosani Strays. Deze kosten nemen wij uiteraard voor onze rekening.

Voordat er besloten wordt een opvanggezin aan te nemen  is het van belang dat er eerst een vragenlijst wordt ingevuld, daarna volgt er een huisbezoek. Er wordt dan gekeken naar de woon- en leefomstandigheden alsook naar de veiligheid voor het nieuwe gezinslid. Dit is absoluut noodzakelijk en heeft natuurlijk alles te maken met of de opvanghond wel op zijn plek zou zijn in jullie woonomgeving. . Daarnaast is het belangrijk om te weten óf en welke  andere huisdieren er aanwezig zijn in uw gezin.

Voor meer informatie en of aanmelding stuur een berichtje via onze contactpagina.