Een droom kwam uit....

Dromen zijn niet altijd bedrog; begin juli werd voor de dieren-artsen, en ook voor onze stichting, in Dorohoi een reeds lang gekoesterde droom werkelijkheid. Bij PS Dorohoi werd een dieren-artsenpraktijkruimte geplaatst ,die voldoet aan alle eisen van de veterinaire autoriteiten in Roemenië. De praktijk heeft 4 ruimtes en is voorzien van verwarming, airco, stromend water, electriciteit, rolluiken en een sanitair groep.

Het gesleep met zieke  of gewonde honden behoort nu ook tot de verleden tijd, en we hopen dat door de komst van deze praktijk veel meer levens gered kunnen worden.

Voor de medische inrichting is nog het één en ander nodig; operatielampen, operatietafels, een bureau , een diepvriezer, een koelkast en nog een paar gewone kasten. Hiervoor mag  en kan nog steeds gedoneerd worden.

Doneer