Voorbeeld HTML

Waar wij voor staan.......

Stichting Heart 4 Botosani Strays  biedt structurele hulp aan zwerf- en afstandsdieren in Roemenië. Wij doen dat door de public shelters financiële, morele en materiële steun te geven. Daarnaast werken we middels diverse castratiecampagnes aan vermindering van de zwerfdierenpopulaties.

De goede kwaliteit van dierenopvang in Nederland is absoluut uniek; hoeveel anders is het gesteld in een hele hoop andere landen op de wereld.

Buiten de steden komen nog steeds grote roedels zwerfhonden en -katten voor, die een verschrikkelijk bestaan aan de rand van de samenleving leiden. De dieren zijn ondervoed, lijden aan ziektes, huidaandoeningen en parasieten, en worden op een verschrikkelijke manier behandeld. Hun enige perspectief is een vroegtijdige, ellendige dood na een leven vol van lijden en gevaar.

Om deze situatie te veranderen is het ingrijpen van de mens echt noodzakelijk. Georganiseerde opvang, dagelijkse (medische) verzorging en voer is er nodig om het leven van deze dieren draaglijker te maken. Gelukkig zijn er in Roemenië ook steeds meer mensen die zich het lot van de zwerfdieren aantrekken en er iets aan doen , zoals bijvoorbeeld de mensen die hun hart en huis openstellen om zwerfhonden of -katten  liefdevol op te vangen en te verzorgen. Vaak hebben deze grote dierenvrienden het financieel zelf al helemaal niet breed , Stichting Heart 4 Botosani Strays ziet het helpen van deze gemotiveerde mensen als een heel belangrijke taak.

Dit kost natuurlijk ontzettend veel geld...maar gelukkig hebben we al een aantal vaste donateurs die onze stichting een warm hart toedragen. Verder genereren we geld door de verkoop van gedoneerde goederen en supportverkopen zoals bijv. kalenders. De opbrengsten hiervan komen volledig ten goede aan onze dieren.

Maar ook de adoptiebijdragen die de adoptanten betalen maken het ons financieel mogelijk om de mensen die de dieren ter plaatse helpen te ondersteunen met de aankoop van voer en het betalen van de medische verzorging , castraties en renovaties en/of verbeteringen in de ps en/of privéopvang.

Met een erkend transport vanuit onze shelters in Roemenië worden de dieren naar Nederland gebracht, wij zorgen ervoor dat het transport ook op de terugweg vol zit met door ons ontvangen donaties zoals voer, medicatie, operatieartikelen etc. De goederen komen dan ook zonder twijfel daar aan waar ze voor gegeven zijn en waar het nog steeds zo ontzettend hard nodig is.

Wij zijn een kleine stichting, ons bestuur bestaat uit slechts drie mensen, samen wordt er beslist wat er en waar het geld van de ontvangen donaties aan uitgegeven gaat worden. Maar een ding is zeker het welzijn van onze dieren heeft altijd onze allerhoogste prioriteit.

PDF – 803,6 KB 3776 downloads