Luna.... Gereserveerd

Luna is een heel klein teefje van nog geen 5 kg en ongeveer 4 jaar. Van aard is ze heel erg rustig, lief en ontzettend aanhankelijk. Ze is af en toe nog wat schrikachtig en onzeker en zoekt dan bevestiging bij haar lieve fostermam; Het leven in de PS Dorohoi heeft behoorlijk indruk op haar gemaakt, maar heel langzaam meer en meer kan ze het achter zich laten en wordt ze steeds vrolijker. Luna is geen blafferd en ook niet waaks. Ze vindt wandelen heel leuk, maar het hoeven voor haar geen uren te zijn, ze vindt het buiten zijn nog een beetje spannend. Desondanks loopt ze goed mee aan de lijn, is bijna zindelijk en gaat heel goed om met de andere honden in haar foster familie.
Luna kan ook met katten, ze doet ze helemaal niets en eigenlijk heeft ze er wel een beetje ontzag voor.
We zoeken voor onze Luna een rustig huisje waar ze in alle rust verder kan groeien in haar vertrouwen. Er hoeft niet perse een andere hond in huis te zijn: Luna doet het vast en zeker alleen ook heel erg goed. Vanwege haar hele zachte karakter wordt ze niet geplaatst bij dominante of drukke honden.