Lizzy, een droomhondje....

Dit hele kleine, blije meisje is pas een paar weken in Nederland en heeft het vanaf het begin af aan zó geweldig goed gedaan; we vermoeden dat ze ooit een huishondje was in Roemenië. Onze Lizzy heeft alles zo door; ze is helemaal zindelijk, loopt lekker mee aan de lijn, kan heel goed alleen thuis zijn, is prima met andere honden. Lizzy heeft een lief en rustig karakter en is heel erg makkelijk. Katten  zijn helemaal geen probleem. Ze kan spelen en daarna uren heerlijk liggen te slapen, 's nachts slaapt ze gewoon door, los in de woonkamer. Ze is niet druk, blaft alleen als het nodig is, gaat graag mee wandelen. Ze kan alleen los op veilig terrein, ze heeft wel een beetje jachtinstinct

Lizzy is een ontzettend lief en aanhankelijk hondje, ze kan ook als enig hondje geplaatst omdat ze toch wel graag alle aandacht wil. Op schoot liggen vindt ze het absolute einde.
Lizzy is ruim 2 jaar, gecastreerd en verblijft bij een hele lieve pleegmama in de buurt van Rotterdam. Op afspraak kan er met Lizzy kennis gemaakt worden.

Lizzy wordt niet bij hele kleine kinderen geplaatst.