Jackie ons allerliefste piraatje....

Hij is een heel bijzondere verschijning met bij èèn oogje zwarte wimpers en het andere witte. Zijn vacht is aan het veranderen: hij krijgt nu wat meer beige vlekken, om 1 van zijn oogjes is dat al goed te zien. Dit onweerstaanbare schattige kereltje is net 1 jaar oud en èèn en al levenslust. Jackie heeft een heel vrolijk en lief karakter, hij kan erg goed overweg met soortgenootjes, katten en is dol op mensen. Hij is speels en kan ook schattig ondeugend zijn. Hij loopt hij netjes mee aan de riem. Jackie is helemaal zindelijk. Hij heeft een onderbite ( beetje een centenbakkie|) maar juist dat maakt hem nou net zo bijzonder. Hij ondervindt er geen last van: in een mum van tijd heeft hij zijn bakje met brokjes leeg...We zoeken voor Jackie een baasje die actief is en waar ook al een , niet te klein ,hondenvriendje aanwezig is.

Jackie wordt vanwege zijn onstuimigheid niet geplaatst bij heel jonge kinderen, kinderen vanaf een jaar of 12 vindt hij helemaal geweldig.

Jackie is een Chihuahuamixje, ca. 45 cm hoog en weegt momenteel bijna 10 kg. Vanwege zijn jonge leeftijd is hij nog niet gecastreerd.